دفترمشق های سیاست وفرهنگ

دفترمشق های سیاست وفرهنگ

این وبلاگ به منظورتبادل نظربا علاقه مندان به حوزه سیاست وفرهنگ راه اندازی شده است .مهدی علی اکبری
دفترمشق های سیاست وفرهنگ

دفترمشق های سیاست وفرهنگ

این وبلاگ به منظورتبادل نظربا علاقه مندان به حوزه سیاست وفرهنگ راه اندازی شده است .مهدی علی اکبری

تقویت همدلی و همزبانی دولت و ملت، انسجام بیشتر کارگزان در ارائه خدمت را به دنبال دارد

ContentImages_96758

استاندار خراسان رضوی ضمن حضور در امامزاده سلطان محمد عابد کاخک، زیارت این امام زاده ی واجب التعظیم و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، در جمع مردم شهر سخنرانی کرد. علی رضا رشیدیان در این اجتماع مردمی در محل امامزاده سلطان محمد عابد کاخک شهرستان گناباد، ضمن تسلیت شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر، گفت: دولت مردان عربستان با غوغاسالاری درصدد سرپوش گذاشتن بر این جنایت بی رحمانه خود هستند.

وی افزود: خون به ناحق ریخته شده ی این شهید والا مقام تدوام بخش آزادی و عدالت جویی در منطقه به ویژه در عربستان خواهد بود و به فرموده ی مقام معظم رهبری گریبانگیر آنان می شود.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر نقش بی بدیل همراهی دولت و ملت در تحقق قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: تقویت همدلی و همزبانی در همه ی ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باعث انسجام بیشتر کارگزان در ارائه ی خدمت به مردم می شود.
رشیدیان تاکید کرد: رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در دوران مختلف اعم از ایام مبارزه با حکومت ستمشاهی، دفاع مقدس و مراحل بعد از آن و تا کنون همین وحدت کلمه و اتحاد و همدلی بوده است.
وی با اشاره به انتخابات اسفند ماه و اهمیت مشارکت گسترده ی مردم در آن تصریح کرد: ثبت نام گسترده ی داوطلبان از بین گروه ها و جناح های سیاسی مختلف، نشان از تحقق اصل مردم سالاری دینی دارد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به مشکل کم آبی در گناباد و اقصی نقاط استان، اظهار داشت: علی رغم تمام مشکلات مالی که دولت با آن مواجه است؛ هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرا و توسعه ی کشت های گلخانه ای و یک میلیارد تومان نیز به منظور مکانیزه کردن کشاورزی به این شهرستان اختصاص داده است.
رشیدیان با بیان این که مصرف بیش از ۹۰ درصد آب مربوط به بخش کشاورزی است؛ بر لزوم مکانیزه کردن کشاورزی، اجرای روش های نوین آبیاری، اصلاح بذر و توسعه ی کشت های گلخانه ای، تاکید کرد.
وی تدوین طرح جامع مقابله با کم آبی در شهرستان را اقدامی شایسته در راستای استفاده ی بهینه از منابع آب ذکر کرد و گفت: باید برای اجرایی شدن آن اقدام شود.
استاندار خراسان رضوی از اهتمام دولت در توزیع متوازن امکانات و رسیدگی به مناطق روستایی خبر داد و افزود: در همین راستا پرداخت تسهیلات در قالب تعاونی های توسعه ی روستایی و اعطای وام کم بهره به کارآفرینانی که مدد جویان تحت پوشش کمیته ی امداد را به کار گیرند؛ در حال اجرا است.
رشیدیان با بیان این که برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که به سمت مهاجرت معکوس پیش برویم؛ تصریح کرد: رسیدگی به روستاها از بروز معضل حاشیه نشینی جلوگیری می کند.
شایان ذکر است؛ استاندار خراسان رضوی در سفر قبلی خود به شهرستان گناباد به دلیل متراکم بودن برنامه ها، توفیق حضور در جمع مردم کاخک را نداشت که دیداردر این مرحله، پیرو قول مساعد وی در سفر قبلی، صورت گرفت.
گفتنی است؛ پایان بخش برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان گناباد، بازدید از روند اجرایی احداث کارخانه ی تولید کاشی و سرامیک و همچنین واحد تولیدی نوشابه ی آلوئه ورا بودکه درمعیت دکتررجایی نماینده مردم شریف گناباد وبجستان وسایرمسئولین استانی وشهرستانی انجام پذیرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.