دفترمشق های سیاست وفرهنگ

دفترمشق های سیاست وفرهنگ

این وبلاگ به منظورتبادل نظربا علاقه مندان به حوزه سیاست وفرهنگ راه اندازی شده است .مهدی علی اکبری
دفترمشق های سیاست وفرهنگ

دفترمشق های سیاست وفرهنگ

این وبلاگ به منظورتبادل نظربا علاقه مندان به حوزه سیاست وفرهنگ راه اندازی شده است .مهدی علی اکبری

به‎مناسبت فرارسیدن روز همدردی با کودکان فلسطینی؛

محمد‌الدوره؛ قابی‌ماندگار روی دیوار کلاس‌شهادت ترسیم‌کرد

شهادت محمد الدوره قابی ماندگار روی دیوار کلاس شهادت ترسیم کرد و انتظار می‌رفت وجدان‌های به خواب رفته بیدارشوند ولی افسوس که گمان می‌کنیم بی‌داریم وحال آنکه خوابیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای‌گناباد، نهم‌ مهرماه به پیشنهاد جمعیت دفاع از ملت فلسطین، روز «همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» نام‌گذاری شده تا عزم نوجوان و دانش‌آموز ایرانی با اعلام همدردی و همبستگی در مبارزه با آپارتاید صهیونیستی راسخ‌تر جلوه‌گر شود.

صهیونیست‌ها بقای خود را مساوی با فنای ملت فلسطین می‌دانند، لذا برمبنای آپارتاید صهیونیستی، کودک و نوجوان فلسطینی حق حیات ندارد و از ابتدایی‌ترین و بدیهی‌ترین حقوق مثل حق تحصیل و حق کار محروم است و یکی از دو راه آوارگی یا نابودی را باید انتخاب کند.

شانزده سال پیش نوجوان غیور فلسطینی «محمد الدوره» در منظر و مرآی دوربین عکاسان و فیلم‌برداران شبکه‌های ماهواره‌ای در پناه پدر آماج گلوله‌های سرباز صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید. شهادت محمد الدوره قابی ماندگار روی دیوار کلاس شهادت ترسیم کرد و انتظار می‌رفت وجدان‌های به خواب‌رفته بیدار شوند ولی افسوس که گمان می‌کنیم بیداریم و حال‌آنکه خوابیم(تحسبهم ایقاظا و هم رقود)؛چراکه بعدازاین ماجرا و بر اساس کنوانسیون ژنو و پروتکل الحاقی، صدایی از سازمان به‌اصطلاح ملل هم به گوش نرسید و رژیم صهیونیستی وقیحانه‌تر از قبل پس از شهادت محمدالدوره دست به کشتار کودکان وزنان فلسطینی در غزه و کرانه باختری زد و با شهادت خانواده هفت‌نفره «هدی غالیه» و کشتار روستای قانا و همچنین شهادت مظلومانه «محمدابوخضیر» که با ریختن بنزین دردهانش او را به شهادت رساندند، نشان‌داد آلودگی و نجاست تبعیض نژادی و آپارتاید در فلسطین اشغالی ادامه دارد.

در این برهه، شناخت یزید زمان باوجود انگیزه‎های ایمانی، اسلامی و دینی در جوانان و با رجوع به آرمان‎های امام‌ خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حمایت از مردم فلسطین می‎توانیم سیاست مرعوب‎سازی دشمن و نسل‎کشی را نقش بر آب سازیم.

اغلب نقشه‎های جهانی برمبنای ایجاد ترس طراحی می‎شود و اگر انسان‎های آزاده و شجاع بدون محافظه‎کاری و ترس از مرگ این برنامه‎ریزی دشمن را برهم ریزند، نوید قرآن در باب غلبه حزب‌الله محقق خواهد شد.

از دولت جمهوری اسلامی هم در این راستا انتظار می‎رود مقدمات اشتباه کردن را از بین ببرند و از تمام توان ایران اسلامی در مجامع و سازمان‎های بین‌المللی و حقوق بشری بهره ببرند و بسیج لازم را برای اقدام در دهه‎های آینده انجام دهند تا رژیم صهیونیستی درب یست و پنج سال آینده وجود خارجی نداشته باشد.

یادداشت/مهدی علی‌اکبری، فعال سیاسی

انتهای پیام/رض

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.