دفترمشق های سیاست وفرهنگ

دفترمشق های سیاست وفرهنگ

این وبلاگ به منظورتبادل نظربا علاقه مندان به حوزه سیاست وفرهنگ راه اندازی شده است .مهدی علی اکبری
دفترمشق های سیاست وفرهنگ

دفترمشق های سیاست وفرهنگ

این وبلاگ به منظورتبادل نظربا علاقه مندان به حوزه سیاست وفرهنگ راه اندازی شده است .مهدی علی اکبری

فتح الفتوح انقلاب اسلامی، صدور اصول و بینات امام خمینی (ره) خواهد بود



یک مدرس دانشگاه گفت: فتح الفتوح انقلاب اسلامی، می تواند صدور اصول و بیانات امام راحل باشد که باید برای کسب استقلال در مقیاس یک ملت و ایجاد تمدن و امت سازی به وظایف خود عمل کنیم.

«مهدی علی اکبری» در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای گناباد گفت: فتح الفتوح انقلاب اسلامی، می تواند صدور اصول و بیانات امام راحل باشد که باید برای کسب استقلال در مقیاس یک ملت و ایجاد تمدن و امت سازی به وظایف خود عمل کنیم.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در برهوت الحاد و جاهلیت مدرن، رجعتی دوباره به سمت معنویت ایجاد کرد و منافع امپریالیسم را به خطر انداخت، خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) هر سال در سه مراسم مهم (راهپیمایی روز قدس، راهپیمایی روز ۱۳ آبان و مراسم حج و فریاد برائت از مشرکین)، توطئه های شیطان بزرگ را علیه انقلاب اسلامی و مسلمانان جهان گوشزد می فرمود.

 

علی اکبری با اشاره به اینکه تحریف شخصیت امام راحل، خطری است که از سوی دشمنان و دوستان، کشور را تهدید می کند، افزود: گاهی اوقات، دوستان انقلاب به علت نا آشنایی با اندیشه امام و یا اجتهادهای نا صواب، مجذوب یک سلسله نظریه ها و ایده های پر رنگ و لعاب غربی می شوند و آگاهانه یا ناآگاهانه، آن نظریه ها را رنگ مدرن می دهند.

 

وی افزود: آرستن اندیشه های امام به آنچه نسبتی به آن ندارد، تهدیدی است که در کمین مسئولان و شاگردان قدیمی امام (ره) و صاحب نظران فکریی انقلاب نشسته و غفلت از این آسیب، ملت منتخبی را که می تواند تمدن ساز باشد؛ متضرر و مغبون خواهد ساخت.

 هادی سیاسی ناحیه مقاومت گناباد، با بیان اینکه جوانان، دانشگاهیان، حوزویان و تمام کسانی که به راه انقلاب اسلامی علاقه دارند، نیازمند بازخوانی اصول امام و مطالعه مکرر صحیفه نور هستند، تصریح کرد: استاد، دانشجو و طلبه امروز باید بتواند با دشمن شناسی و مطالعه دقیق آیات قران و تعریفی که قرآن کریم از شیطان و ترفندهای او ارائه می دهد، امتداد معرفتی و عملی تعبیر استراتژیک «شیطان بزرگ» که توسط معمارکبیر انقلاب امام خمینی (ره) ابداع شد و برای آمریکا به کار رفت را شناسایی کند.

 

علی اکبری، سیاست های تفرقه افکن با ترفند هلال شیعی و ایران هراسی را سبک مغزی نوکرهای دست دوم آمریکا دانست و اذعان کرد: برای شناخت اسلام ناب محمدی (ص) و نفی اسلام آمریکایی -که مروج سکولار و اسلام متحجر است –نیازمند رجوع به آراء و اندیشه های امام راحل هستیم.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی با اتکا به ایمان و توکل مردم به خداوند، دست استبداد و استعمار را قطع کرده است و از این رو، نقشه امریکا تقابل با ایمان مردم است و متاسفانه عده ای در داخل کشور نیز به دشمنان کمک می کنند.

 

علی اکبری، شرط موفقیت دشمن در این تقابل و مبارزه را ارائه تصویری نادرست و تحریف شده ازانقلاب و نظام به کمک وسایل تبلیغاتی متعدد و متنوع دانست و تصریح کرد: یکی از مسائلی که امریکا به شدت دنبال آن است، تصویر سازی منفی از دستاوردهای هسته ای نظام و اثر گذار بودن تحریم ها می باشد.

 

وی تایید کرد: غفلت مسئولان از توان داخلی و عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و خوش بین شدن به وعده و لبخند دشمن، تهدیدی است که زمینه تسلط دشمن را فراهم می کند اما ملت ایران بر اساس اصول امام، تنها به خداوند اعتماد می کنند و نسبت به مستکبران همچنان بی اعتماد هستند.