دفترمشق های سیاست وفرهنگ

دفترمشق های سیاست وفرهنگ

این وبلاگ به منظورتبادل نظربا علاقه مندان به حوزه سیاست وفرهنگ راه اندازی شده است .مهدی علی اکبری
دفترمشق های سیاست وفرهنگ

دفترمشق های سیاست وفرهنگ

این وبلاگ به منظورتبادل نظربا علاقه مندان به حوزه سیاست وفرهنگ راه اندازی شده است .مهدی علی اکبری

آماج دشمنی قرار گرفتن شیخ زکزاکی و شیعیان نیجریه به خاطر ایمان به خدا و عمل به اسلام ناب است.

IMG16352754
یادداشت/

امروز نیجریه نیز در معرض توطئه ضداسلام و انقلاب اسلامی و خطر تجزیه شیطان بزرگ وعوامل خود فروخته قراردارد.

به گزارش ندای گناباد، حمله به شیعیان نیجریه و قتل عام مسلمانان به دست سلفی های تکفیری بوکوحرام جنایتی است که بسترساز آن استکبار جهانی و محرک و مجری آن وهابیت و صهیونیسم است. صهیونیسم، وهابیت و تروریسم سه واژه ای هستند که پیوند گسترده ای با ایجاد محیط رعب و وحشت و بحران های جهانی دارند.

آماج دشمنی قرار گرفتن شیخ زکزاکی و شیعیان نیجریه به خاطر ایمان به خدا و عمل به اسلام ناب است. گناه شیخ زکزاکی این است که وابسته به تفکرات سلفی و ابلهانه ی افرادی مثل تکفیری ها نیست.

از لحظه ای که آتشفشان انقلاب اسلامی، خوشه های امید دشمنان را به خاکستر تبدیل کرد و روح امید را در دل مسلمانان دمید و تجدید حیات اسلام و ظهور منجی را مژده داد، استکبارجهانی و رژیم های مرتجع وآدم های ضعیف النفس مثل گرگ زخمی، باهجومی سراسیمه و وحشیانه، امنیت و سلامت انسان های آزاده را، نشانه رفتند.

بدیهی است تکفیر، گسترش خشونت، ایجاد انحراف در اسلام راستین با استفاده از منابع مالی گسترده نفتی و تاسیس گروه ها و فرقه هایی همچون داعش، بوکوحرام، جبهه النصره، الشباب و…توطئه هایی سازمان یافته بود برای تضعیف ام القرای اسلام و متوقف کردن گسترش اسلام ناب در اقصی نقاط عالم اسلام.

شیطان بزرگ وعوامل خود فروخته با شعار مبارزه با تروریسم وارد افغانستان، سوریه وعراق شدند ولی پیش ازهر چیز دنبال توطئه ضداسلام و انقلاب اسلامی بودند و بعد از بمباران زیرساختها برای سلطه برمنابع نفتی و خداداد این مناطق صحبت ازتجزیه این کشورها به میان می آورند.

امروز نیجریه نیز در معرض همین توطئه و خطر تجزیه قراردارد. هر چند در آفریقا اختلافات قبیله ای موضوع جدیدی نیست ولی وجود دو قبیله «هاواسا» با اکثریت مسلمان و قبیله «ایبو» با اکثریت مسیحی نقش قومیت را در حوادث این کشور حائز اهمیت ساخته و برخورداری از ۶/۲ درصد ذخایر نفت جهان دشمنان اسلام را به طمع انداخته است. لکن علی رغم عنادها و تفرقه افکنی های دشمنان، وجود رهبری شیخ زکزاکی و حمایت شیعیان نیجریه و مراجع تقلید و مسلمانان جهان از این عالم مسلمان، پرچم اطفاء النائره و ضم اهل الفرقه روز به روز برافراشته ترخواهد شد و امت اسلام در این نقطه و درهمه ی مناطق عالم برتمامی توطئه های شیاطین بزرگ و کوچک پیروز خواهند شد.

انشاء الله

مهدی علی اکبری

وحشت آمریکا از روشنگری های بسیج در گستره جهانی

وحشت آمریکا از روشنگری های بسیج در گستره جهانی
درحال حاضر وحشت آمریکا بخاطر این است که، بسیج فارغ ازحزب و گروه و جناح درداخل کشور، روشنگری می کند و درخارج از مرزها با کمک مستشاری جبهه ی مقتدری بنام حزب الله وانصار الله علیه صهیونیستها و تکفیری ها تشکیل داده و لذا امریکا از سرضعف متوسل به پیاده نظام داعش شده است.
45290011149240322217

به گزارش صبح توس به نقل از ندای گناباد، وقوع انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات مستکبرین را درهم ریخت و درمقابل خیر کثیری را برای ایران و جهان اسلام به ارمغان آورد.

درتاریخ انقلاب اسلامی پنجم آذر ۱۳۵۸ نقطه ی آغازی برای تشکیل مجموعه ای آماده به کار در راه اهداف عالی این ملت به نام بسیج  و ارتش بیست میلیونی شد. تشکیل بسیج دستاوردی شد که نه در قالب یک نهاد نظامی صرف بلکه به عنوان کلمه طیبه ای ازجنس ظهور. گسترش این برکات، بسیج را به مجری موثر صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

نقش آفرینی بسیج در دفاع مقدس، ساختمان شخصیتی وهویتی بسیجی را که ملهم از آیات قرآن و کلام ملکوتی روح الله(ره) بود به بنای رفیعی تبدیل کرد که جلوه ی آن همه ی اقشار و ملت های منطقه را به تحسین و الگوپذیری واداشت.

دفاع جانانه ی بسیج ازایران اسلامی غرورملی را به رخ استکبارکشاند. آنها درهشت سال دفاع مقدس و با تحمیل تحریمها سرسختی ایرانی را سنجیدند و امروز از سرضعف میزمذاکره را انتخاب کردند و برای فریب افکارعمومی از گزینه ی روی میزصحبت به میان می آوررند.

بسیج سی وهفت سال است گمنام و بی ادعا در جهت تحقق انقلاب اسلامی و منویات امام خامنه ای ازارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی دفاع می کند. ساماندهی، آموزش واعزام نیرو درهشت سال دفاع مقدس، مقابله با فتنه ۸۸، خلق حماسه ۹دی، تلاش درجهت ناکارآمد نمودن تحریم ها، کمک به اقتصاد مقاومتی، مرزبانی و مقابله با جنگ نرم، بسیج را به نامی محبوب و مقدس تبدیل کرد.

بسیج در صحنه ی جنگ و سازندگی، مدرسه ای به وسعت معنای ایثار ساخت. مدیران و سران نظام ما نیازمند رجوع و بازخوانی سرفصل های دروس این مدرسه ی عشق اند.

رزمنده درمیدان، تیر و ترکش را به جان می خرید و به مقام جانبازی می رسید ولی ناله و فریادش را فرومی خورد تا دشمن متوجه دردش نشود.

امسال سال دولت، ملت همدلی وهمزبانی است و شناخت مسئله درجه اول و شناسایی دشمن کارسختی نیست. شرایط کنونی کشور اقتضا می کند برای تحقق شعارسال، توان قوای سه گانه همه در یک مسیرهدایت شود.

مسئله اول ما ایجاد وحدت در جهان اسلام و شناخت دسیسه های دشمن است. درحال حاضر دشمن ما آمریکاست. طرح صحبت ها و گله های وحدت شکن در داخل دشمن را امیدوارمی کند. ما در قانون اساسی تفکیک قوا داریم ولی منفصل شدن قوا و شنیدن صداهای تشنج آفرین نداریم. مسائل خودمان را با تدبیر وعاقلانه و بدور از هیاهو حل کنیم. کلام رهبر فصل الخطاب ما باید باشد. اگربناست فریادی باشد به تعبیر معمار کبیر انقلاب حضرت امام (رة):«هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید».

بسیجیان در کارزار عمل به ما قمار سبق ورمایه را آموختند و در قهقه مستانه روزی خور خوان پروردگارشدند. مدیران نظام اسلامی بخاطر دوری از آفت عطش قدرت، شایسته است باب سبق ورمایه را در شکل جدید آن استمرار بخشند و شیفتگی خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهند. در صدر اسلام تیراندازی با کمان بود و در دوران جنگ تحمیلی تیراندازی با کلاش و الان هم تیر اندازی با سلاح همدلی وهمزبانی به سوی دشمن مشترک با فرمان «مرگ برآمریکا» است.

آمریکا در استراتژی های کودتا، ترور، جنگ تحمیلی، فتنه۸۸، تحریم اقتصادی و… شکست خورده و در جنگ نرم درابعاد سیاسی، فرهنگی و رسانه ای بعد از برجام به مذاکره امید بسته است. لذا فعلا مذاکره یک حرکت تاکتیکی برای نفوذ نیست بلکه یک راهبرد آمریکایی است. دشمن تلاش می کند در مختصات فکری ما نفوذ کند و ساده لوحانی پیدا کند که تبلیغ کنند؛ آمریکاعوض شده و دست ازدشمنی برداشته و با ما دوست شده است.

درحال حاضر وحشت آمریکا بخاطر این است که، بسیج فارغ ازحزب و گروه و جناح درداخل کشور، روشنگری می کند و درخارج از مرزها با کمک مستشاری جبهه ی مقتدری بنام حزب الله وانصار الله علیه صهیونیستها و تکفیری ها تشکیل داده و لذا امریکا از سرضعف متوسل به پیاده نظام داعش شده است.

ماهیت گرگ صفت آمریکا در این استراتژی کثیف برملت های منطقه پنهان نمانده و درکشتار کودکان و زنان سوری، یمنی وافغانستانی برملا شده است. مقاومت در منطقه تحت تاثیر تفکر بسیج قرار گرفته، بسیجی که از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و اکنون متعلق به همه ی کشورهاست و ما وظیفه داریم تحت زعامت ولی امر مسلمین برای خنثی کردن تهدیدات فرامنطقه ای و جنگ های نیابتی علیه میهن اسلامی مان خود را بیش از پیش آماده کنیم.

مهدی علی اکبری

انتهای پیام/