دفترمشق های سیاست وفرهنگ

دفترمشق های سیاست وفرهنگ

این وبلاگ به منظورتبادل نظربا علاقه مندان به حوزه سیاست وفرهنگ راه اندازی شده است .مهدی علی اکبری
دفترمشق های سیاست وفرهنگ

دفترمشق های سیاست وفرهنگ

این وبلاگ به منظورتبادل نظربا علاقه مندان به حوزه سیاست وفرهنگ راه اندازی شده است .مهدی علی اکبری

تعرض به شیخ عیسی قاسم خط قرمز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است

یادداشت/مهدی علی اکبری؛

تعرض به شیخ عیسی قاسم خط قرمز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است

تعرض به عالم ربانی شیخ عیسی قاسم خط قرمز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است و بیانیه سردار سلیمانی در اصل نوعی کنش انقلابی و جهادی در منطقه است که مردان دیپلمات را هم با خود همراه ساخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد، توطئه صهیونیستی تعرض به علمای شیعه ازجمله شیخ زکزاکی در نیجریه و شهادت شیخ نمرباقرالنمر در عربستان و ماجرای اخیر سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم ستاره آسمان تشیع در بحرین توسط رژیم رو به زوال آل خلیفه به خاطر خاموش کردن آتشفشان انقلاب اسلامی است.

آتشفشان اسلام ناب خوشه های امید اسلام آمریکایی و اسلام ابوسفیانی برای ایجاد حاکمیت سلفی گری وهابی را به خاکسترتبدیل کرده وگرگ های زخمی دست آموز صهیونیست ها را واداشته سراسیمه با هجوم وحشیانه به انسان های آزاده و یا سلب تابعیت، مانع رویش های انقلابی شوند و به زعم خود انقلاب اسلامی را در ایران محصور نگه دارند، غافل از اینکه حذف فیزیکی رهبران شیعه منجربه خاموش شدن شعله های برافروخته در دل های شیعیان نمی شود.

بارها احساسات و هیجانات پاک جوانان پرشور بحرینی توسط عالم مجاه دشیخ عیسی قاسم کنترل شده و اگرتصمیم ابلهانه آل خلیفه معادلات را تغییر دهد، مطمئناً تسریع در زوال حکومت حمد بن عیسی پادشاه کنونی بحرین اولین نتیجه ی آن خواهد بود.

تعرض به عالم ربانی شیخ عیسی قاسم خط قرمز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است و بیانیه سردار سلیمانی در اصل نوعی کنش انقلابی و جهادی در منطقه است که مردان دیپلمات را هم با خود همراه ساخته است؛ البته متن این بیانیه هرچند با زبان دیپلماسی تفاوت دارد ولی به منزله اقدام سلیقه ای و نسنجیده ی نظام نیست.

ازاین پیام حاکمان بی عقل بحرین می توانند این نکات را یادداشت کنند:

1- با حذف شیخ عیسی قاسم مردم بحرین به جای شنیدن فرمان منطقی آن عالم ربانی، ندای احساسات انقلابی شان را با گوش جان خواهند شنید، لذابه جای مشت های اعتراض و تظاهرات مسالمت آمیز از روش های انقلابی و انگشت های روی ماشه بهره خواهند برد.

2- درفرض جدید مردم بحرین چشم امید به کمک های موثر خارج از مرزها هم خواهند داشت و ملاحظات دیپلماتیک از بین خواهد رفت و کف خواسته ها سرنگونی رژیم جبار و خودخواه آل خلیفه خواهد بود.

انتهای پیام/رض